niedziela, 17 listopada 2013

Nie mów mi, proszę

Tam zwykło być puste miejsce postać bez twarzy
I wszystko wróciło na swoje miejsce
Kiedy zawitała promienna nieznajomość
Miejsc dat i mniej lub bardziej znanych wrażeń

Tylko nie mów mi tego nie mów mi proszę
Mogę odpowiedzieć inaczej
To nic nie znaczy

Nie potrzebujemy zmian ani jeszcze większej
Presji to wszystko co mamy kiedy
Mijamy się bez słowa które jest zbędne
Bo to co w nas ma znaczenie

Tylko nie mów mi tego nie mów mi proszę
Mogę odpowiedzieć inaczej
To nic nie znaczy

Nadchodzi zima i nie pozwolę by zamroziła
Uczucia w nas bo wiosna, wiosna
To jest nie do podrobienia w żaden
Sposób i nigdy nie będzie dało się tak

Tylko nie mów mi tego nie mów mi proszę
Mogę odpowiedzieć inaczej
To nic nie znaczy

Nie musisz się martwić o mnie o nic kiedy
Widzisz gdzie jestem bo tam chcę
Być i to nie znaczy że moje serce nie
Drży gdy widzę to co chcę tylko

Nie mów mi tego odpowiem inaczej
To nadal nic nie znaczy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz