piątek, 29 listopada 2013

To nie tonie to nie


Ciemno tak tu ciemno kiedy nie słyszysz

Krzyku płonącego ciszą martwego

Wczoraj i wciąż nieobecnego jutra
Które miało przynieść dłoń Twą dłoń
I nie wyrwiesz jej gdy los kara  
Wygnaniem za to że nie mogłeś 

Odebrać nic ani nic więcej dać 

Nie jest dobrze kiedy zapominasz
Zabić uczucie nim Cię pokona 
Znowu każą kłamać schować siebie
A ja nie chcę udawać o nie

Kiedy zwyczajne spojrzenie 
Jest zwyczajnym spojrzeniem
Wtedy to ja w środku cała drżę 

To za mało i nie obchodzi Cię 
Że byłam wtedy całym światem
I nienawidzę każdego kto mnie
Kocha i zdecyduję się w końcu 
I kiedyś kupię nóż

Kiedyś zobaczymy ukrytą potęgę

Przekonamy się że to co dobre 
Jest jeszcze bardziej złe

To nie ja powiem że 
Tonie to nie tonie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz