piątek, 31 stycznia 2014

Conga

Tylko tyle pozostało mi ze stu czterdziestu pięciu dni
Które zmarły w męczarniach okrutnych istny holocaust
Ta plama która nigdy nie zniknie uwiera bo nie miało
Jej być tu nigdy, nigdy, nigdy!
Jak drzewo pięknie rozkwitłe tak i ja byłabym
Bezbronna
Gdyby plamy nie przykryć chcieć zniszczyć i niszczyć
------------------------------------------------------
Chodź pokażę Ci jak funkcjonują moje sny
Tyle tu wszystkiego! a tak naprawdę
Tylko historia jedna z wielu tak powtarzalna
Tak oczywista tak dżdżysta
Ale dla mnie - jest taka moja - intymna

moje Słońce moje Lśnienie moje Końce moje Tchnienie
moje Poznawanie moje Rozczarowanie moje Powstawanie
moje Milczenie moje Zauroczenie moje Spojrzenie moje Marzenie
moje Wakacje moje Racje moje Pocałunki moje Trunki
moje Uśmiechanie moje Igranie moje Tęsknienie moje Spełnienie
moje Spotkanie moje Oczarowanie moje Tańczenie moje Pragnienie
moje Zwątpienie moje Istnienie moje Walczenie moje Zbawienie

poznaniesmakugoryczyimiodusłodyczytowszystkocokapiecodniainiepozwalaspokojnieusnąćkiedymyślizabójczetotemyślikażąmiwracaćtamgdziedawnoniechcębyćimarzyćotymczegoniepowinnamchciećaletojestemcałaja

no ba!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz